pchle-przyspiewki blog

    Twój nowy blog

    Wpisy z okresu: 2.2004

    Tak,Ania wygrzebala z mrokow szafy nie uzywana od 3 lat kamere.Posklejala co bylo do sklejenia i rodzi w siebie ducha kamerzysty :D
    Zamiast lapac cukierki z parady,zamiast smiac sie z pobrzebieranych ludzi,zamiast zrelaksowac sie z Dennisem i innymi…..zamiast tego wszystkiego spie.Po prostu spie.Spie jak kot po talerzu cieplego mleka i to juz 3 dzien.Cale trzy dni spedzone na spaniu,przebudzieniu sie,ewantualnie zjedzieniu czegos i ponownym udaniu sie do krainy snow.
    Ale nie zaluje tego,nie zaluje mienionego czasu pod ciepla kolderka.Nie bo za dlugo na niego czekalam.
    Dlatego nie przeszkadza mi fakt ze przegapilam parade,to bylo tego warte.
    W koncu parada zawsze taka sama,a sny zawsze inne.
    „[...]kill me shining irozuku shigeki no hate ni
    kagayaki hajimeta maboroshi
    please don’t cryin’ kodoku wo katashidori
    karamaru koukai ga kuu wo kiru
    make me shining chirabaru kokoro no hahenra
    mabushiku sugisaru kibou ni”
    Przy pomocy pilniczkow i nozyczek do paznokci otworzylam stary,zapisany na 4 kartki pamietnik.Lepiej powiedziawszy wyrwalam napy :D
    Ale teraz mam wreszcze swoi sennik,zarowno nocny jak i dzienny.
    Kurde….pilniczkami….powinnam isc do FBI ;D
    Aha,i uwaga uwaga,znalazlam text do „Shining collectioin” i wreszcie znalazlam grupe ktora ja spiewa:nittle grasper.Niestety nie ma od nich nic na Kaziee :(
    Moze znajde cos w shopie mangowym
    Dzisiaj swietujemy Sw.Walentego !
    Niech Amor zaskoczy wszystkich tych ktorzy nie znalezi jeszcze swojej drugej polowki a tym odnalezionym przyniesie szczescie i pomyslnosc.
    99 roz dla kazdego !!
    Przyszlo jak mialo przyjsc.Dziewczyny z 10A przeciwko dziewczynom z mojej,tz.10B
    Historia dluga,a mowiac w skrocie 10A czuje sie podobno niedowartosciowana tylko dlatego ze jest stopniem nizsza.Nasza wychowawczyni wykladajaca u nich matematyke stawia podobno za duze wymagania,wiedzac ze sa klasa stosunkowa slabsza,zarzucaja jej dyskryminacje,poniewaz ta podobno powiedziala ze dala by plame robiac z nimi bal zakonczewnowy.Owszem,mowila ze dala by plame,ale gdyby w czasie lekcji miala byc obecna rada szkolna.
    Oczywiscie nie odbilo sie tylko na nauczycielce ale i na nas,jake sie podobno zrobilismy zamadrzale wstepujac z klasy 9 do 10B.
    Wiekszasc z nas,poza Sakine i Aferdita nic nie mowi bo wiadomo ze nie ma sensu.Tamte sa zle na nas bo my zamiast zyc przygotowaniami do balu mamy pelne glowy wyborami szkoly i przezyciem kolejnych sprawdzianow.Ich pomysly zostale odlozone ne bok lub kompletnie zignorowane i zapewnie dlatego cala ta historia.Klocenie sie z nasza wychowawczynia tak ze bylo sluchac wszystko w sasiadujacej klasie i poronione pare kropelek.
    Nie rozumiem ich za bardzo,ale nic nie mowie poobnie jak inne.kazda wie ze nie ma to sensu a i wiadomo na co stac dziewczyny z 10A.Zadna nie chce wrocic do domu z podbitym okiem.
    Chlopaki maja najlepiej,wiekszosc nawet nie wie o co chodzi.
    Ah te kobiece horomy…
    Zwnou naruszone sciegno w lewym nadgarstku,znowu usztywniona reka na nastepne 4 dni.
    Brak dostepu do instrumentu na probie,zadmego grania….buuuu :((

    • RSS